Koještarije

Luster ili nešto nalik njemu od perlica

Konačno sam započela rad na svome dugo planiranome projektu – luster od perlica. Sada kada sam napravila prvih nekoliko “lančića” pitam se gdje mi je bila pamet… na svu sreću kažu da će zima biti duga i hladna 🙂

Perlice su u bojama: bijela, plava, zelena i tirkizna.

Zna li netko gdje se mogu naći jeftine prozirne (malo veće) perle? Bila je početkom godine neka akcija u Šparu pa sam kupila sve u boji aqua i bijeloj što je bilo…iste takve su sada u Chemacu 45 kn (malo mi puno jer ih trebam dosta).

Oglasi

5 misli o “Luster ili nešto nalik njemu od perlica

  1. Boje obećavaju da će to biti luster iz snova. Samo ti polako niži perlice…mi strpljivo čekamo.
    Do tada, ako naletim na kakvu akciju po pitanju prozirnih perlica, javim.
    Lijep pozdrav :))

  2. i meni ovo izgleda obećavajuće:))…..i jako me zanima kako ćeš to smotati,povješati,oblikovati!!……
    nemoj se sad izvlačiti na dugu i hladnu zimu :))…ovdje ima nestrpljivih:)))…

  3. Ovo će biti remek djelo kreativne strpljivosti! Dolazi mi slika:kao da su kapljice mora netom izronile iz plavo-zelenih-tirkiznih dubina i obješene o nebeski svod reflektiraju sjaj sunca prelijevajući se, stapajući se… sjaje, sjaje! Duga zima je toplija sa sjećanjem na more – perlice pod prstima. Bravo!

Komentiraj

