Kovčežići

Zelenkasto

Kovčežić u zeleno-smeđim bojama…



Oglasi

7 misli o “Zelenkasto

  1. Dobar dan,
    molim za pomoć…..slusajuci savjete sa svih mogućih stranica napravila sam prvi shabby nocni ormaric i nisam zadovoljnja. Radila sam sa smeđom podlogom (akrilna mat boja) i prljavo bijelom bojom kao gornji sloj. Imala sam problema jer mi gornja bijela boja nije do kraja pokrivala smedju (vidjele su se razlike u nijansama)Bojala sam spuzvicom. Kada sam krenula s laganim brusenjem rubova, izgleda da me je previse krenulo pa sam dobila ormaric koji izgleda stvarno staro i kojemu treba restauracija. Molim za pomoc… kako popraviti? Da li treba nanovo sve brusiti ili da preko te gornje bijele stavim neku drugu boju? Razmisljala sam o nekoj nijansi zelene boje?

    • Slavice to je normalan problem…kada se bijelom pokriva neka jako tamna boja mora se prebojati i dva puta ako se ne žele vidjeti tragovi tamne boje. No često to shabby zaljubljenicima ne smeta jer što “starije” to bolje.
      Možeš sve ponovo brusiti (puno posla), ali možeš i preći još jednim slojem bijele boje (manje posla), a one dijelove koje si prebrusila ponovo pređi voskom (samo onoliko koliko želiš da se vidi) i opet onda malo šmirglom nakon sušenja drugog sloja bijele. A možeš i sve u zelenu boju (isti postupak), pa ćeš dobiti tzv. dvostruki shabby (vide se i smeđa i bijela u podlozi zelene).
      Za prvi put bi bilo bolje da si isprobala tehniku i boje na nekom komadu drveta…
      Javi kako je prošlo!!

      • Nova sam u ovim vodama. Kovežčić je prekrasan i zanima me kako se nanosi tamnija boja na šablonu, a da ne obojam svjetliji dio oko šablone? Vidim da si ti u tome majstorica

Komentiraj

