namještaj / starudija

Stari namještaj

Konačno mi je stigao namještaj od stolara. Dodana je jedna nogica, ladice se mogu otvarati, bravice rade, kupila sam nove okove, klupica ima noge jedne dužine …

Sada mi predstoji puno šmirglanja i drvocida. Znam, igla i šprica, al to mi se čini s obzirom na stanje samog namještaja nemoguća misija. Zna li netko neki lakši (brži) način?

Nemojte se prepasti, zbilja izgleda loše, al ću barem imati slike za usporedbu prije-poslije.

Porijeklo namještaja je iz jednog slavonskog šokačkog sela.

Oglasi

12 misli o “Stari namještaj

    • Ufff, prekrasni komadi namještaja!!!!
      Al nema ti druge ako je puno rupica onda samo šprica dolazi u obzir, ali…
      po savjetu mog mužića pokušaj pošmirglati i premazati s firnisom lanenog ulja, po potrebi više puta. Na firnis može ići bilo koja boja ili lak al kad se zasigurno riješiš nametnika! Nek se dobro osuši pa posmatraj dal ima još živih bića u tvom namještaju!

    • bude i kod nas na sajmu antikviteta…tu sam našla klupicu, ostalo (ima još jedan staklenjak i stol koje nisam fotkala) sam kupila od jedne žene koja je baš htjela rušit staru kuću u blizini Sikireveca (selo blizu bosanske granice) ..

  1. Madre di dio!Slinim,SLIIINIIIM!

    Možeš drvocid na krpu(bogato)ili kistom sve lijepo premazati.A velikim najlonom,koji se koristi kao zaštita kod farbanja omotaš i zavežeš i pustiš barem 15-ak dana,teži slučaj 2 mjeseca.Tako sam ja sredila didin stol,a savjet mi je dao barba u dućanu boja i lakova kojemu su to rekli restauratori iz muzeja.

  2. Isto postoji jedan nacin ako imate mogucnost staviti u hladnu prostoriju, ili preko zime 2 – 3 dana van pod supu ili slicno,

Komentiraj

