Kovčežići

Tirkiz + zlato = neodoljivi spoj

Već duže planiram nešto tirkizno ( zašto sam inače kupila veliku tubicu?) napraviti i danas je došao dan D.

Evo što je ispalo, pogledajte.

Šablone su zakon i obožavam ih. Koristila sam Jubov akrilni kit i odličan mi je, a moje apsolutno otkriće je kvalitet boja Pebeo. Od sada (dok ne nađem bolje) koristim samo njih.

I uh, skoro zaboravih, konačno krakl s kojim sam zadovoljna. Nema šta, samo vježba pomaže i “gusti namazi” , što je uvijek govorila moja učiteljica iz likovnog 🙂

Oglasi

10 misli o “Tirkiz + zlato = neodoljivi spoj

  1. Majo, uz zahvalu na nagradi našem blogu, sve pohvale tvojoj mašti i kreativnosti koje su uzletjele do umjetničkih visina.
    Evo i sad gledam predivni svijećnjak na mom stolu 😉

  2. hvala,dobro je znati ako nekad naletim na te boje odmah ću ih kupiti……a imam i prijatelje u osijeku pa ih možda “ugnjavim”:)))))…
    ja vlim louvre boje ali ni njih nije lako pronaći:))…
    M….

Komentiraj

