Božić

Medenjaci od kartona

Znam, znam da je još rano ali samo da vidite što “pečem” zadnjih dana…kartonske medenjake! Malo da promijenim kuglice na boru ove godine. Čista ekologija 😉

Prvo sam probala s puf bojama koje mi nisu baš uspjele pa sam prešla na sigurne konture.

Imam dovoljnu zalihu srceta i zvjezdica, još moram čončike napraviti.

Kako sam ih pravila pogledajte OVDJE.

Oglasi

6 misli o “Medenjaci od kartona

  1. Preslatki su ti medenjaci za bor, ja sam slicne pravila, prije puno godina od tijesta i jos uvijek ih imam:))
    Imat ces originalan, prelijepi bor, sa tvojim potpisom.
    Pusa

  2. Jednom riječju – božanstveno!!! Odlična ideja koju ću ti ukrasti ako nađem vremena…hehe! Izgledaju ko kolačići :))) Ja bi toooooo!
    PS. Još da nam ispričaš malo detaljnije što i kako si radila, konkretno, kako si ih tako savršeno izrezala, ipak su to kartoni…neke si izgleda lijepila jedne na druge…ostalo mi je jasno.

Komentiraj

