razno

Nagrada

Hvala Sanji i Sandri na mojoj prvoj nagradi! Sad još moram bit dobra i odgovorit na pitanja i proslijediti dalje..

1. Zašto si stvorila blog?
Da podijelim neka iskustva s vama.

2. Koju vrstu blogova čitaš?
Svašta – interijeri, dizajn, gastro, putovanja, kreativne…

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
Bourjois
4. A odjeće?
Ne
5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?
Kvalitetan ruž, maskara bez grudica i olovka za oči ni pretvrda, ni premekana.

6. Koju boju najviše voliš?
Plava, narančasta, tirkiz

7. Tvoj parfem?
Aaa ovo nije dobro pitanje za mene, imam ih oho ho (oni su mi slaba točka) 🙂

8. Koji film najviše voliš
Teško mi je reći samo jedan..

9. Koje države želiš posjetiti i zašto?
Uf teška pitanja…želim posjetiti sve u kojima nisam bila jer u svakoj se nađe nešto zanimljivo. Možda prvi na redu Egipat ili Skandinavija.

Nagradu bih najradije vratila i Sanji i Sandri jer su mi obje super, ali hajde, šaljem dalje :

treschicsandraz (hehe ipak sam joj vratila al na drugi blog 🙂 )

Enogastromama



Eto, nadam se da ćete pokupiti svoje nagrade i proslijediti dalje!

Oglasi

4 misli o “Nagrada

  1. Draga Majo, hvala na nagradi. Ja sam “friška” u blogerskom svijetu i čini mi se da se još uhodavam, pa mi je osmijeh nagrade dobrodošao.
    Samo sam u problemu kojem blogu je proslijediti kad sam je dobila od onih koje najviše čitam.Zato ću vam nagradu s osmijehom uzvratiti 🙂 uz želju za još puno lijepih inspiracijama kojima i nas inspirirate.
    Pozdrav,Agnes

Komentiraj

