Koještarije

Oslikane tikvice

Danas me je oduševila oslikana tikvica – poklon od mame!

Nema tu tajne – salveta i kontur zlatna boja. Hm, lako bih ovo mogla i ja, jedini problem gdje naći tikvice. Ima ih na prodaju na tržnici, ali svježe.

Zna li netko kako se suše? Na suncu samo ili … ?





Oglasi

9 misli o “Oslikane tikvice

  1. Prekrasne su ti tikvice!!!
    I ja sam imala isti problem ali nisam pronašla pravi odgovor! Ja imam par onih tikvi duguljastih što se objese tzv. šefi i zaključila sam da ako ih tako ostavim kakvi jesu da će kad-tad istrunuti iznutra i morat ću ih baciti, pa sam im izrezala dno (kolko sam najmanje mogla) i izvadila unutrašnjost rukom i žlicom i sad se suše na zraku, a kasnije ću razmišljati kako ću ponovno zalijepiti odrezani dio! Ako saznaš bolji način, javi!
    Lijep pozdrav!

  2. upravo sam otkrila tvoj blog Majo, zahvaljujući komentaru koji si ostavila na Izzynom blogu. svaka čast za one riječi! i mene je dugo vrijeme mučilo pitanje poreza, naplate, papirologije… a i ovo s apsurdom u državi… slažem se potpuno! pozdrav od Isidore!

    • Draga Majo, vidim ništa novo u vezi tikvica, al sam ja saznala ponešto…dakle tikvice se uberu na vrijeme, što bi otprilike značilo dok ih nisu vremenske neprilike dotakle, osim toga ne smiju biti nigdje oštećene, jer svako oštećenje bi značilo da će na tom mjestu trunuti, a suše se navodno najbolje na tavanu, na prozračnom i suhom mjestu i to cijele kakve jesu, što duže, tim bolje, a moje će izgleda ipak propasti ;(
      Na mom blogu imaš nagradu koju možeš preuzeti i proslijediti dalje!

Komentiraj

