Okviri

Bliži se vrijeme za poklone!

Bliži se doba godine kada se najviše brinemo što pokloniti najdražima. Vidim da darivanje polako zahvaća i blogerice. Zato sam i ja odlučila nešto pokloniti!

Nema nekih pravila ni posebnih zahtjeva: samo povremeno navratite i vidite da li me je pogodila “trenutna inspiracija”. Ako me počnete redovno pratiti i “slijediti” biću vam zahvalna.

Poklon ide jednome od vas za 20 dana, ako vam se sviđa i želite ga napišite to u komentaru!

Radi se o okvirima za fotke koje sam malo šablonizirala, malo bojala akrilima s efektima i međusobno povezala trakom u jedan niz koji se objesi na zid.

Radujem se svakom novom uratku, otkrivam tehnike i materijale, naravno i griješim, sjetite se svojih početaka.

Pozdrav svima!

Maja

 

Odluka je pala! Poklon ide @agnes!








Oglasi

9 misli o “Bliži se vrijeme za poklone!

  1. Odlično radiš sa šablonama, to si stvarno ide od ruke! Volim naranđastu i žutu boju, pa mi je zato naranđasti okvir najljepši!
    Svi mi hobisti s vremenom postanemo bolji, učimo na vlastitim greškama i non-stop otkrivamo nove tehnike i materijale za rad…zato samo naprijed, jer odlično ti ide :)))
    Jedva čekam tvoje nove radove! Pusa
    PS. Vidim da je i tebe zahvatilo blogersko darivanje, morat ću i ja nešto poduzet po tom pitanju 🙂

  2. otkako uređujem svoje gnjezdašce, pročeprkam po mnogim stranicama i naiđem na razne ideje, one malo bolje i one malo lošije. jedno je svim kreativcima zajedničko – od svih vas štošta se može naučiti. iako nisam sklona kombinaciji ovih triju boja koje su korištene kod izrade ovog predivnog okvira, finalni proizvod toliko mi se dopao upravo zbog – boja!

  3. Bravo Majo, okviri su ti preslatki, odlicno si iskombinirala boje i sablone:))
    Svaka nova ideja je dobrodosla.
    Pozdrav iz Rijeke

    PS.
    Mozda sam ocoravila, ali ne vidim, gdje da se upisem za sljedbenika. Definitivno cu te pratiti

  4. ramcici za slike su prelijepi’svi do jednog.zahvalila bih na bilo kom,ali je mozda malo nezgodno slati u drugu drzavu,nazalost.veliki pozdrav i podrska iz novog sada.a meni trebe podrska da krenem sa oslikavanjem neobicnih flasa koje sam godinama skupljala na tavanu,a bavim se i rucnim tkanjem,ali sto sam ovdje vidjela,to je za mene san snova i voljela bih da savladam te tehnike,ali kako:( pomagajte!ljubim vas.:-)

    • @stoja hvala na lijepim riječima! Baš zato što misliš da je nemoguće, poslaćemo ti “utješnu” nagradu koja je ne tri, nego samo jedan okvir, pa ako te potaknemo da počneš nešto raditi super! Inače kod nas postoje radionice koje se održavaju pri hobi-trgovinama. Kako si iz velikog grada vjerujem da postoje i kod tebe. Drugi put je da proučavaš blogove kreativki kojih ima mnogo i na kojima je objašnjeno dosta tehnika. Uskoro će jedna kreativka i na blogu Prozor u dom krenuti sa svojom rubrikom gdje će davati male savjete i ideje. Zato navrati još koji put, a kad kreneš s oslikavanjem flaša očekujemo ekskluzivne slike 🙂
      Molim te javi se sa adresom na e-mail: prozor.u.dom@gmail.com da ti pošaljemo poklončić!

      http://prozorudom.wordpress.com/

  5. Gledam ove okviriće i oduševljena sam kako si tako običnu stvar pretvorila u krasnu dekoraciju. Niz je fantastičan, boja, dizajn,sve.. Ne pišem da bi ih osvojila već zato što su zaista krasni. Možda baš i ja jednom pokušam tako nešto,al za sadostaje samo možda. Želim ti još šuno ovakvih krasnih radova. POZZ, Goga

  6. Baš sam smotana. Ja lijepo poslala svoje podatke, a nisam zahvalila na pravom mjestu.
    Dakle, stvarno sam oduševljena što sam dobila ovaj poklon.Volim cvjetne motive i volim ove neobične okvire.
    Majo, puno hvala!
    Ovaj put me blagdansko darivanje rano posjetilo i obradovalo.

Komentiraj

