Tacne

Moja prva tacna

Moja prva tacna. Zapravo druga, jer prvu sam poklonila a nisam poslikala.  Tacnu sam prvo prebojala akrilnom ruski zelenom bojom. Nakon voskanja došla je bijela boja i šmirglanje. Zatim salvete, šablone koje su mi za sada najdraže za rad. Eto, rezultat vidite!





Oglasi

4 misli o “Moja prva tacna

  1. Mmmmm, na tvojoj tacni me mora ništa stajati, dovoljne su ove prekrasne ruže! Savršeno si to napravila!
    I ja obožavam vosak i šmirglanje, ali sa šablonama još nisam radila (nikako da ih kupim) 🙂

Komentiraj

